1. Start
  2. Serwis
01

Serwis

Sprawny serwis gwarancją braku przestojów w pracy Twojej firmy

Awaria maszyny to przestój w firmie, a co za tym idzie strata czasu i pieniędzy. W trosce o Twoją firmę serwisujemy maszyny w czasie skróconym do minimum. Posiadamy większość części na miejscu, dzięki czemu proces naprawy Twojego urządzenia zajmuje zaledwie kilka dni.

Serwisowane maszyny znamy bardzo dokładnie, ponieważ sami na nich pracujemy. Dzięki temu jesteśmy w stanie przewidzieć awarie, jakie mogą mieć miejsce przy niewłaściwym użytkowaniu lub zaniedbaniu drobnych usterek.

Wykonujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Twoje maszyny dzięki odpowiedniej i profesjonalnej opiece posłużą długo.

Czas gwarancji oraz terminy przeglądów gwarancyjnych:

  • Żurawie: gwarancja na rok, przegląd gwarancyjny po 6 msc.
  • Manipulatory: gwarancja na rok, przegląd gwarancyjny po 12 msc.
  • Ssawki: gwarancja na 2 lata, przegląd gwarancyjny po 12 msc.
02

Dlaczego warto?

Jakie korzyści daje Ci nasz serwis?

Serwisowanie urządzeń

  • oszczędzasz swój czas i skracasz do minimum przestoje w Twojej firmie spowodowane awariami sprzętu
  • zapewniamy dedykowanego serwisanta, który odpowiedziany jest tylko i wyłącznie za serwis i naprawę maszyn
  • dysponujemy większością niezbędnych części w naszym magazynie dzięki czemu możemy zapewnić szybką naprawę usterki
  • pracujemy na co dzień na urządzeniach, które serwisujemy dzięki czemu znamy te maszyny od podszewki oraz specyfikę ich pracy i najczęstsze powody awarii

 

Proces serwisowy

Krok po kroku w dbałości o Twój czas

Proces zgłaszania usterki jest u nas bardzo prosty. Poniżej opisujemy go krok po kroku.

  1. Dzwonisz do naszego serwisu i opisujesz awarię maszyny. Jeśli jest taka możliwość nasz serwisant już podczas tej rozmowy podpowie, jak naprawić usterkę, albo co zrobić, aby maszyna nie uległa większemu uszkodzeniu.
  2. Podczas telefonicznego zgłoszenia usterki nasz serwisant wstępnie szacuje koszty naprawy.
  3. Jeśli usterka wymaga naszej bezpośredniej interwencji umawiasz z naszym serwisantem konkretny termin dostarczenia maszyny do naszego serwisu. Dzięki temu masz gwarancję, że od razu po podstawieniu nam sprzętu weźmiemy się za jego naprawę.
  4. Podczas pozostawiania maszyny na serwisie spisujesz z naszym serwisantem protokół serwisu maszyny. Opisujesz tam wszystkie usterki i elementy wymagające naprawy/serwisu.
  5. Po ustalonym terminie naprawy (zazwyczaj jest to 5-7 dni) obierasz swój sprzęt z naszego serwisu.
Zgłoszenia serwisowe prosimy wysyłać na adres mailowy serwis@glasslift.pl wraz z załączonym protokołem serwisowym.
03

FAQ

Masz pytania?

Pytania

ogólne

Ile czasu trwa serwis gwarancyjny?

Serwis gwarancyjny trwa od 2 do 4 godzin, wszystko zależy od rodzaju serwisowanego urządzenia.

Czy serwis gwarancyjny robicie w ciągu jednego dnia?

Tak, umawiamy się na konkretny dzień, klient zostawia maszynę i wraca po nią na konkretną ustaloną godzinę.

Czy świadczycie serwis mobilny?

Nie, nie świadczymy mobilnego serwisu.

Jaki jest koszt serwisu gwarancyjnego?

Koszt serwisu jest zależny od urządzenia, zapraszamy do kontaktu i wyceny indywidualnej.

Co wchodzi w skład serwisu gwarancyjnego?

Serwis gwarancyjny polega na sprawdzeniu wszystkich połączeń, smarowaniu masztu, wymianie filtra powietrza, wymianie oleju, sprawdzeniu poprawnego działania wszystkich funkcji urządzenia.

Co ile trzeba wykonywać serwis gwarancyjny?

Zależy to od sprzętu – dla przykładu: ssawki i manipulator wymagają serwisu raz na rok, z kolei mini żurawie m60 i m250 mają to określone w umowie.

Co w przypadku nie wykonania serwisu gwarancyjnego w wymaganym czasie?

W tej sytuacji gwarancja zostaje przerwana.

Czy w przypadku awarii, mogę naprawić usterkę sam nie tracąc przy tym gwarancji?

W tej sytuacji wszystko zależy od tego, co uległo uszkodzeniu. Najlepiej skontaktować się w nami i opisać awarię.

Czy w przypadku awarii, części macie dostępne od ręki?

Tak, mamy na miejscu części, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.

Co najczęściej ulega uszkodzeniu?

Najczęstsze uszkodzenia wynikają z niewłaściwej eksploatacji maszyny. Może to być np. uszkodzenie czujnika, gdy ktoś np. się o niego oprze lub uszkodzenie talerza ssącego, który był źle przechowywany.

Adres

Glasslift Sp. z o. o.
ul. Długa 15
95-100 Zgierz

Pełen kontakt
Pełen kontakt

Działamy na terenie całej Polski

Mapa

Główna baza sprzętowa: Rzgów koło Łodzi

Pozostałe bazy sprzętowe: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Kraków, Częstochowa, Katowice